torsdag 7 juni 2012

Kisson gästbloggar ;D

Hej! Jepp, nu är det jag Kisson som bloggar här på Emmas blogg ;)) Vaknade kvart före åtta (suck) är faktiskt skiiit-trött.. :// Var typ uppe halva natten. :D Bland annat drack vi energidrinkar, Angry Birds ;D, jag åt Chamallows Minis och Emma åt Polly Mjölkchoklad :)) Var till K-hallen och köpte det + varsin glass :)) När vi var vid K-hallen kom Valeri och frågade om hon fick komma och vara med oss. Det fick hon. ;) Då gick hon också in och köpte en glass medan jag och Emma stod och åt utanför ;)) Tänkte ta med cyklarna och gå och gömma oss, men precis när vi tog ut cyklarna från cykelstället kom Valeri ut från affären.

Tror jag ska slänga in några bilder här och nu:

En bild jag tog av Lina när jag och Emma  lekte foto modeller :D

Arkiv

Denna bikini-överdel köpte Emma när ho var till Vasa :))

Ungefär sådana köpte jag igår :))
Älskar dem <3 De är så bekväma <33

Men nu ska jag sluta blogga, så Emma får gå in och anmäla sig till en resa till Power Park :))
Jag har redan anmält mig, så nu ska Emma göra det. :))
Så hejdå! Men vi kanske ses igen, för jag ska starta en ny blogg :))
Om jag har tur kommer Emma att länka till min nya blogg senare :))
Här kommer låten som vann ESC 2011 ;))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar