lördag 2 juni 2012

HEEJJ!!! =)


HEEJJ!!! äntligen slapp jag in på mitt konto!! =) Ja idag har vi haft skolavslutning som gick bra bara att jag är lite förkyld ja men det gick ändå bra! I torsdags var min klass på pizza till Casa och sen var vi och åt glass till Wilson! =) Jag tänkte lägga ut lite bilder när jag och kristin var på foto runda eller vad man ska säga!! =)






Kristin!!

Kristin sitter på en stubbe eller nåt! =)

Kristin är super glad!! =)

Kristin cyklar! 

kaffe är gott!!

Kristin har skaffat nya tänder!

Jag!!

Kristin och gräset!!

jag visste inte att kristin kunde flyga! =)

Me!!!

Kommentera INTE denna bild!! =D

Grön, vad kan det vara för färg rosa och ännu mer rosa!!

VIHOOOOOO!!!! =)


Ja det var några bilder som jag och KRISTIN tog!!
Hejdåå!!!!

2 kommentarer:

  1. Du hadd rätt, ja skratta ihjäl me! :D Alltså GUD vilka BILDER!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

    SvaraRadera
  2. 1. Jepp, kaffe är jättemumsigt! :D♥
    2. Ja, jag är SUPERGLAD! :DD
    3. Klart jag kan flyga! :D
    4. Kommer att vara "VIHOOOOOO!!!!! =)" hela långa sommarn! :D
    5. Herre Gud vad den där tredje sista, när jag hoppar med blommorna, är gaaaaaleeeeen! :D Nog för att vi ÄR galna, men.. ;DD xD

    SvaraRadera